13.12.09

Kaleidoscopio - Meu sonho

Kaleidoscopio - Meu sonho
é ter você
desejo muito te ver
eu só queria entender
se aquele beijo valeu
Confio em meu coração
Quero viver com emoção
sem medo de te perder
poder ficar com você

Quantos sonhos bons
Tantas noites lindas
Me guardei somente pra você
Quantos sonhos bons
Tantas noites lindas
Me guardei somente pra você

Meu sonho é ter você
Desejo muito te ver
Eu só queria entender
Se aquele beijo valeu
Confio em meu coração
Quero viver com emoção
Sentir o som preencher
Tudo pra te enlouquecer

Quantos sonhos bons
Tantas noites lindas
Me guardei somente pra você
Quantos sonhos bons
Tantas noites lindas
Me guardei somente pra você

MANO SVAJONĖ
Mano svajonė yra turėti tave
Aš noriu tave pamatyt
Tas bučinys buvo to vertas
Aš tikiu savo širdimi
Aš noriu gyventi su jausmu
Be baimės prarast tave
Būti su tavim.

Kiek nuostabių sapnų
Kiek nuostabių naktų
Aš saugojau tik tai tau
Kiek nuostabių sapnų
Kiek nuostabių naktų
Aš saugojau tik tai tau.

Mano svajonė yra turėti tave
Aš noriu tave pamatyt
Tas bučinys buvo to vertas
Aš tikiu savo širdimi
Aš noriu gyventi su jausmu
Jausti užpildytus garsus
Kad jie sklaidytų po tavo mintis.

Kiek nuostabių sapnų
Kiek nuostabių naktų
Aš saugojau tik tai tau
Kiek nuostabių sapnų
Kiek nuostabių naktų
Aš saugojau tik tai tau.

http://www.youtube.com/watch?v=I4KKivA-CuM

Sem comentários:

Enviar um comentário