11.12.09

Pluto - Entre Nós


Tal como o pássaro tem que voar para ser aquilo que é

Teu homem tem de viver se desejas saber quem é

Fácil como voar mas demora o tempo que for
Eé o tempo que tens para mudar
Mas demora o tempo que tens

Tal como tudo o que flui dessa vez eras tu meu amor a flor
Meu corpo gosta de ver e é meus olhos que quer usar

Fácil como voar mas demora o tempo que for
É o tempo que tens para mudar
Mas demora o tempo que tens

Mas se achas que eu sou culpado por sentir
Culpa-me de haver algo entre nós


Tarp mūsų

Taip, kaip paukštis turi skristi ten, kur jis priklauso,

Tavo žmogus turi gyventi, jei tu nori žinoti, kas jis.


Lengva kaip skristi, bet laikas, kuris praeina, yra ilgas.

Laikas, kurį turi kažkam pakeisti,

Bet jis ilgas.


Taip, kaip viskas, kas teka šiuo laiku, buvai tu, mano meile, gėle.

Mano kūnui patinka matyti ir tai mano akys, kurias jis naudoja.


Lengva kaip skristi, bet laikas, kuris praeina, yra ilgas.

Laikas, kurį turi kažkam pakeisti,

Bet jis ilgas.


Bet jei tu manai, kad aš esu kaltas dėl jausmų,

Kaltini mane kažkuo, kas yra tarp mūsų.

Sem comentários:

Enviar um comentário