10.12.09

Mariza - Oh Gente da Minha Terra



Mariza - Oh gente da minha terra

É meu e vosso este fado
Destino que nos amarra
Por mais que seja negado
Às cordas de uma guitarra

Sempre que se ouve o gemido
De uma guitarra a cantar
Fica-se logo perdido
Com vontade de chorar

Ó gente da minha terra
Agora é que eu percebi
Esta tristeza que trago
Foi de vós que recebi

E pareceria ternura
Se eu me deixasse embalar
Era maior a amargura
Menos triste o meu cantar

Ó gente da minha terra
Agora é que eu percebi
Esta tristeza que trago
Foi de vós que recebi

Mariza – O žmonės iš mano žemės

Tai mano likimas ir tavo,
Kurio tikslas – sujungti mus,
Nors dažniausiai tai neigiam,
Į vienos gitaros akordus.

Visada, kai girdite dejonę
Vienos grojančios gitaros,
Būna, netrukus tai prarandi,
Ir jautiesi, lyg verktum.

O žmonės iš mano žemės,
Dabar aš supratau
Šį sielvartą, kurį atnešu,
Tai buvo iš jūsų, ką aš priėmiau.

Ir atrodo švelnumas,
Jei aš leidau save apgauti,
Buvo daugiau kartumas,
Mažiau liūdesio mano dainavime.

O žmonės iš mano žemės,
Dabar aš supratau
Šį sielvartą, kurį atnešu,
Tai buvo iš jūsų, ką aš priėmiau.

Sem comentários:

Enviar um comentário